emmamoh

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Emma ... - 11 mars 2012 21:01

                                               

  

 Hej på er, har en annan blogg som heter emmamoh.devote.se som ni jättegärna får gå in på också :D 

Av Emma ... - 11 mars 2012 11:51

Hej på er igen.

Imorgon är det ju som sagt skola igen -.- jag vet att vissa av er där hemma nu sitter och tänker såhär "Meeeen shiit hur kan hon inte vara taggad till skolan imorgon, det ska ju bli sjuk roligt"  medan jag sitter och tänker såhär " Hur tusan kan man längta tills skolan börjar?   "


Hahah jaa, det är så jag ALLTID sitter och tänker på söndagar! 


Två saker som jag ska köpa är ett par adidasbrallor från stadium (har tyvärr ingen bild på dem) kostar 399 :- men eftersom att jag eller aa mamma är medelm där så får jag hundra kronor billgare.


En systemkamera som jag kommer ha råd med att köpa efter sommaren som kostar 2 890 :-      


Ska strax träffa Linda så ska göra mig i ordning nu hejrå! 

 

Av Emma ... - 11 mars 2012 11:31

  tagen av weheartit

Av Emma ... - 11 mars 2012 11:28



Bild tagen från Weheartit  

Av Emma ... - 11 mars 2012 11:28



Bild tagen från Weheartit  

Av Emma ... - 11 mars 2012 10:41

Hej på er.

Jaa, jag har inget speciellt att blogga om så här på morgonen utan jag får skriva något så får vi sedan se hur det blir med det! 

Men i alla fall senare på eftermiddagen så ska jag rida, troligtvis så kommer jag nästan helt SÄKERT att få rida Saturnus, fast det är ju också skoj, men jag hoppas på någon annan för nu så har jag ridit honom 5 gånger så det skulle vara kul att prova någon ny som jag inte har ridit!  


Men nu från eftermiddagen till dagens "morgonbitti", i morse så vaknade jag typ lite efter nio, då satt jag på datorn och kollade på några avsnitt från en serie, och sedan gick jag ner och gjorde ordning frukost till mig och sedan tog jag med mig det upp på rummet och åt där, lite lyx va. ........?  

Nu så hinner jag tyvärr inte blogga om något mer + att jag har inget mer speciellt att säga, så jag ska böra på designen nu tänkte jag!  


   

Av Emma ... - 11 mars 2012 10:40

Rubriken tog ORDET :D <3  


 

Av Emma ... - 11 mars 2012 10:39

Hej på er! 

Klockan börjar snart närma sig halv 11, och melodifestivalen har precis slutat typ :D Så ni på det? det gjorde jag, men dock så brukar jag inte kolla på det TV-programmet för jag tycker att det bara har blivit sämre och sämre för varje år, men idag var det faktiskt riktigt bra artister om man bortser ifrån Björn & Thorsten! ;)


Tyckte ni att det var rätt person som vann finalen idag? Jag tyckte själv att Loreen var SUPERDUKTIG och en riktigt värd vinnare! 


Fast jag tycker lite synd om Danny för han kom ju två förra årets melodifestivalen också! själv så skulle jag ha fått ett utbrott om det var jag som var Danny, därför att man vet att man är dutkigt och bra, men att det bara saknas några få poäng för att man ska vinna.. :S


MEN I ALLA FALL ETT STORT GRATTIS TILL DIG LOREEN! :D 




//E :D 

 
Röstade ni på melodifestivalen idag? 
Ja
Nej
Jag försökte, men kom aldrig fram!
 

Presentation


Hej och välkommna till min blogg! Jag heter Emma och är född den 26/7 1999.
I min blogg så kan ni fortsätta att följa mitt liv som hästälskare, om min familj och vardag och massa annat skoj. Hoppas ni hittar er till rätta!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards